Wednesday, December 6, 2017

[ Video ] Kenapa Saya Suka Vivix Oleh #RatuVivixTuRBO

Assalamualaikum & hai semua yang membaca.
Bersempena bulan Disember dan Year End Sale ni, KakLiz suka nak kongsikan video daripada beberapa orang rakan yang memang istiqamah makan Vivix.
Mereka berempat dalam video ini, tak ada apa apa penyakit kronik pun. Alhamdulillah, syukur pada Allah. Namun mereka tetap tak mahu ketinggalan amalkan jus botanikal dari bahan bahan SUPERFRUIT ini sebab mereka sangat perlukan tenaga untuk uruskan rutin harian dan urusan bisnes online mereka.

Mereka amalkan
Mereka rasa kesan
Mereka kongsikan

Sekilas informasi VIVIX dan Polifenol

Bila sebut tentang polifenol, orang orang biasa macam kita mungkin agak blur, apa lah yang dimaksudkan dengan polifenol, kan?

Apabila Vivix dikatakan sungguh powerful sampai mampu menjadi teman baik kepada para pesakit kronik, ia adalah disebabkan oleh polifenol sebagai bahan aktif dalam Vivix.

only 1 spoon Vivix everyday


APAKAH POLIFENOL?

POLIFENOL adalah fitokimia (sebatian) yang terdapat dalam banyak makanan semulajadi yang mempunyai sifat antioksidan.

Ada lebih 8000 polifenol, dalam Vivix hanya ada 13 gabungan polifenol termasuklah yang bernama RASVERATROL. Itu pun dah cukup memberikan kesan yang baik apabila diambil sebagai makanan tambahan.

POLIFENOL mainkan peranan yang sangat penting dalam mengekalkan kesihatan kita.
Ia bertindak sebagai antioksidan untuk lindungi sel sel dalam badan kita sekaligus memelihara sel daripada kerosakan akibat daripada aktiviti radikal bebas.

Antara manfaat lain POLIFENOL ialah;
* melawan sel kanser
* lindungi kulit dari sinar UV
* lawan aktiviti radikal bebas dan menghalang oksidasi dalam tubuh
* kurangkan keradangan
* bantu mengawal paras gula normal dalam badan
* menggalakkan tekanan darah normal

Terdapat banyak kajian saintifik tentang polifenol dalam pencegahan kanser, pencegahan dan rawatan penyakit kardiovaskular, penyakit Alzheimer, mengurangkan risiko osteoporosis, menstabilkan bacaan gula dalam darah dan metabolisme lemak dan sebagainya.

Nak dapatkan sumber polifenol dari sumber makanan, memang boleh, tapi sejauh mana ia bakal mencukupkan keperluan polifenol yg diperlukan oleh tubuh kita?

Nak lebih mudah, amalkan sahaja 1 sudu Vivix setiap hari sebagai perlindungan daripada penyakit2 yang disebutkan diatas tadi.

Menarik sungguh fakta tentang VIVIX dan POLIFENOL tadi kan. Semoga semua pembaca boleh consider untuk ambil Vivix juga sebagai suplemen harian. 1 sudu sehari sahaja.

Nak order Vivix sendiri?

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=14d1fed69baf86c2a545c990bbfefcf8

No comments:

Post a Comment