Friday, August 3, 2018

5 Sebab Kenapa Kena Buat Bisnes Shaklee Sebagai Side Income

Assalamualaikum dan Salam Ceria.

Tertanya-tanya kenapa kena buat bisnes Shaklee sekarang juga?

Gaji kecik, cukup cukup untuk selesaikan komitmen bulanan, lepas seminggu dua dah nyawa nyawa ikan. Anak minta belikan beg sekolah baru pun kena tangguh tunggu gaji bulan depan.

Nak tak nak kena usahakan juga cari pendapatan sampingan. Nak bukak kedai, susah kan?
Modal besar, kena cari lokasi, takut rugi.

Jom saya cerita sikit tentang kenapa kena buat bisnes Shaklee kerana dah terbukti bisnes Shaklee adalah model bisnes terbaik untuk anda.

1. Modal Sangat Rendah

Anda boleh bermula serendah RM75, sebenarnya ini adalah yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee. Ye lah kan, mesti jadi ahli dulu baru lah boleh mula buat bisnes

Atau boleh memilih cara untuk mendaftar secara percuma sahaja. Tak susah. Anda just cari pembeli vitamin atau cari sales sebanyak RM760 dan keatas, maka anda dah layak join jadi ahli Shaklee secara percuma.

So ada 2 option tadi kan? Bayar RM75 atau secara percuma saja. Tak perlu modal yang tinggi. Siapa lah yang tak takut rugi kan.

Modal Sangat rendah. Lagipun sebenarnya dengan bayaran ini anda akan dapat 1 set MemberKit. Didalamnya terdapat panduan yang agak lengkap tentang keahlian Shaklee. Dan dengan modal serendah ini anda berpeluang untuk mendapat keuntungan runcit, bonus bulanan, trip percuma regional atau international, car bonus dan banyak lagi

BISNES SHAKLEE
Mulakan bisnes Shaklee dengan menghubungi 0133583424


2. Pelbagai Ilmu PERCUMA

Bisnes Shaklee memerlukan kita menguasai ilmu produk. Nak bagi saranan dan cadangan kepada bakal pembeli, mestilah kita kena tahu apa yang kita suggest kan.

Pihak Shaklee menyediakan kelas-kelas produk kepada semua distributornya. Ia dipanggil Health & Wellness Talk. Diadakan setiap bulan di beberapa lokasi di Malaysia. Boleh datang bawa prospek juga agar mereka juga faham tentang produk.

Begitu juga dengan ilmu bisnes. Apabila anda dah bagitahu nak buat bisnes, maka saya akan guide anda sampai berjaya dapat atleast 21% bonus bulanan.

Kelas dijalankan mostly secara online jika jarak memisahkan, tapi sesekali boleh juga datang coaching one to one jika diberikan kesempatan.

BISNES SHAKLEE PILIHAN RAMAI

3. Sistem Online Yang Memudahkan Urusan  Bisnes Shaklee

Anda jauh dari lokasi HQ dan cawangan negeri? Tak mengapa jangan risau. Sebab kita ada sistem online untuk menguruskan order. Boleh dibuat daripada handphone, tab, laptop ataupun komputer.

Teknologi terkini memang sangat memudahkan. Melalui sistem shaklee2u ini juga kita dapat memantau prestasi bisnes dan prestasi jualan, peribadi atau berkumpulan.

Oder melalui sistem ini akan diuruskan oleh pihak warehouse Shaklee, dan barang akan terus sampai ke alamat pelanggan.

Sistem canggih dah ada, jadi mudahlah bisnes Shaklee anda nanti. Buat sharing saja sebanyak-banyaknya


BISNES SHAKLEE

4. Support Group Aktif Dan Sangat Membantu

Saya adalah founder kepada group Shaklee yang dinamakan team TurBOBizz. Segala tunjuk ajar dan coaching akan saya berikan sehingga anda berjaya buat jualan. Dari topik marketing, topik produk, motivasi dan macam macam lagi

Saya juga menyediakan group support yang terdiri daripada businesspartners saya yang aktif membuat bisnes Shaklee. Mereka ini mempunyai pelbagai background. Ada surirumah, guru, jurutera, jururawat dan lain lain.

Selain bertanya saya, group support ini juga sangat membantu orang baru seperti anda.

Bukan sekadar menjawap soalan dan pertanyaan, malah mereka turut kerap berkongsi poster, testimoni, tips bisnes, suka duka pengalaman membuat bisnes Shaklee, dan sebagainya.

BISNES SHAKLEE TERBAIK


5. SHAKLEE Adalah MLM Yang Terawal Di Dunia & Berprestij Hingga Kini

Shaklee bermula sejak 1915 lagi. Fokus sebagai perniagaan makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan manusia.

Compensation Plan Shaklee juga telah dipatenkan. Ternyata Shaklee sangat melindungi bisnes mereka daripada ditiru oleh syarikat lain.

Asas bisnes Shaklee adalah menyampaikan kebaikan dari mulut ke mulut, kini berevolusi dengan cara menyampaikan kebaikan melalui media sosial pula.

Prinsip Shaklee & The Shaklee Difference adalah asas yang sangat kukuh kepada bisnes Shaklee sehingga kini.

BISNES SHAKLEE PILIHAN MUDAH


Jadi ini lah dia 5 sebab kenapa anda kena buat bisnes Shaklee sebagai sumber pendapatan sampingan sekarang juga.


1. Modal Sangat Rendah

2. Pelbagai Ilmu PERCUMA

3. Sistem Online Yang Memudahkan Urusan  Bisnes Shaklee

4. Support Group Aktif Dan Sangat Membantu

5. SHAKLEE Adalah MLM Yang Terawal Di Dunia & Berprestij Hingga Kini

Anda kini dah berminat nak mulakan bisnes Shaklee? Anda boleh mengisi borang pendaftaran keahlian ini dan saya akan hubungi anda kemudian





Atau boleh Hubungi saya dengan menghantar mesej

Whatsapp 0133583424
Whatsapp 0133583424
Whatsapp 0133583424

Insya Allah, saya akan bantu dan bimbing anda untuk menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee. Semakin komited anda dengan bisnes Shaklee, semakin mudah untuk anda dapat bonus 4-5angka




No comments:

Post a Comment